وي با بيان اين که برند در تمامي زمينهها موضوعي مهم و حساس است و به رشد فعاليتها و تعاملات منجر ميشود افزود: برگزاري اين کنفرانس بينالمللي به نوعي راههاي جديدي را براي عرضه برندهاي جديد پيرامون معرفي ظرفيتها و جاذبههاي گردشگري،تاريخ و تمدن ايران باز ميکند.
سرپرست امور بينالملل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران با وجود برخورداري از ظرفيتهاي گردشگري، تاريخي، فرهنگي و تمدن غني به رتبهاي که بايد در زمينه کسب درآمدهاي ارزي دست مييافته نرسيده است که شايد يکي از علل آن عدم توجه جدي به موضوع برند است.
پروين ادامه داد: در واقع با برگزاري اين کنفرانس و ارائه راهکارها و مقالات تخصصي پيرامون برند در گردشگري يک گام به سوي احقاق حقوق کشورمان در زمينه کسب درآمدهاي منطقي و سهم واقعي خودمان از درامدهاي ناخالص جهاني در زمينه گردشگري برداشتهايم.
وي تصريح کرد: بار علمي اين همايش با توجه به حضور اساتيد برجسته از داخل و خارج از کشور، سفراي 20 کشور، انديشمندان و غيره نسبت به سالهاي گذشته افزايش يافته است و اميدواريم به نتايج بهتر و تاثيرگذارتري نيز دست يابيم.
حضور سازمان ميراث فرهنگي در بيش از 20 رويداد بينالمللي تا پايان امسال
پروين در ادامه با تاکيد بر تعاملات خوب ايران با بيشتر کشورهاي دنيا گفت: با 62 کشور دنيا 118 سند همکاري در زمينه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري داريم و براي اجراي آنها کميته اجراي تعهدات بينالمللي در سازمان راهاندازي شده است.
سرپرست امور بينالملل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور خاطرنشان کرد: سازمان ميراث فرهنگي کشور تا پايان امسال در بيش از 20 رويداد بينالمللي از جمله اجلاس و همايشهاي بينالمللي و نمايشگاههاي بينالمللي گردشگري حضور خواهد داشت.
خاطرنشان ميشود؛ در ابتداي برگزاري اين همايش «محمد پروين»، سرپرست امور بينالملل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور پيام دبيرکل سازمان جهاني جهانگردي unwto را قرائت کرد.
ص/117
انتهای پیام/